bättre sent än aldrig

Så hade man slutligen fallit ner i bloggträsket.. Jag också. Eller, det e inte riktigt sant. En sen kväll (liksom denna) för ca 3 år sedan när jag satt och pluggade till ett tråkigt prov så startade jag en. Idag, 3 år senare har den totalt 5 inlägg varav 4 var kedjebrev som jag klistrade in när jag var på resande fot. I alla fall, nu har jag fallit ner i vattenpölen på riktigt. Så nu ska jag börja blogga.

Jag e en ganska spretig person. Om man ska beskriva sig som träd så e jag nog mer en buske. Vill åt så många olika håll. Jag började plugga journalistik för hela 2(!) månader sen, men bara en vecka innan programmet startade så var jag inne på civilekonom.. Bara ett exempel

. Jag ser den här bloggen som liten del projekt och liten del superego. Ja, jag erkänner. Jag e ganska ego. Men positivt. Har ni någonsin märkt hur mkt stora och små saker man går och funderar på varje dag? Jag har åtminstonde 5 som jag spinner vidare på och delar med mig av. Så i rent propaganda syfte vill jag nu förmedla de ttill er. Samtidigt som jag gillar att skriva om oväsentligheter också. Jag kommer skriva om det jag känner för för stunden. Platt och djupt. Därför, välkommen till andra sidan nike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0