Tiden rinner iväg

Har du någonsin tänkt på hur mycket tid som går åt till absolut ingenting? Häromdan när jag kom hem så försvann 5 timmar som jag hade kunnat pyssla, träna, kolla film, plugga, vadsomhelst till absolut ingenting. Jag har ingen aning om vad jag gjorde. Så nu har jag bestämt mig. Jag ska ta tag i mig själv. Inte alltid klaga på att jag har så mycket att göra, om jag slutade slarva bort tiden skulle jag ju ha jättemycket tid över. Så jag ska sluta spela harpan istället för att skriva min artikel, cykla istället för att svettas på en buss (två i ett - gratis träning och snabbt färdmedel), umgås med vänner istället för att hänga framför tvn. Tror det e därför jag har varit grinig på senaste. Har bara kännt hur allt har passerat, istället för att utnyttja dagen till fullo. För kom ihåg den visaste av dom alla som sa: What we do in life, echoes in eternity.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

aah. älskade citat ur gladiator. smart kille den där russel ;)

2008-04-16 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0